W dniach 18-19 czerwca 2005 z okazji 160-cio lecia otwarcia pierwszego odcinka Drogi Żelaznej Warszawsko-Wiedeńskiej na dworcu w Warszawie Zachodniej odbyła się wystawa taboru spółki PKP CARGO S.A. Można było zobaczyć zarówno od zewnątrz jak i od środka następujące lokomotywy: EM10-03, EP05-23, EP07-408, EP9-043, ET22-2000, SM42-367 oraz SM48-114. Przy każdej lokomotywie stał maszynista gotowy by oprowadzić i odpowiedzieć na prawie wszystkie pytania.
Poniżej dostępna krótka fotorelacja.
EP09-043 z dość charakterystycznym malowaniem pługów odśnieżnych i zderzaków
Lokomotywa spalinowa serii SM42-367 na początku rzędu lokomotyw.
Siódemka w malowaniu PKP CARGO to EP07-408 z Zakładu Taboru w Białymstoku.
"Świnka" czyli EP08-010 z Zakładu Taboru w Warszawie dumnie prezentuje się przy peronie.
Wysłużona "piątka" EP05-23 była jedną z atrakcji wystawy
Druga lokomotywa spalinowa na wystawie to SM48-114.
"Red-bull" czyli ET22-2000 zmodernizowana w ZNLE S.A. Gliwice była najbardziej obleganą lokomotywą na wystawie.
I kolejna lokomotywa zmodernizowana w ZNLE S.A. Gliwice czyli manewrówka EM10-03